INDICATIES

Wanneer kunt u bij ons terecht?

Voor ongemak en pijn op iedere locatie van uw lichaam. Omdat wij gebruikmaken van de effectieve methode van dr. R. Tan (Tan Balance Method Acupuncture) zullen er nooit naalden in of rond de pijnplek worden geplaatst. De pijnplek is immers al overprikkeld en meer prikkels zijn vaak niet aangenaam.

Onder ongemak verstaan we tintelingen, gevoelloosheid, zwaar gevoel, bewegingsbeperking, etc. ongeacht de oorzaak.
Pijn kan bijvoorbeeld zijn: stekend, zeurend, zwaar, brandend, trekkend, etc.
De oorzaak van pijn kan zijn: sportblessures, post-operatief, slijtage, longklachten, spijsverteringsklachten, etc.

Mochten wij tijdens de anamnese vaststellen dat het verstandig is om bij de (huis)arts langs te gaan, dan zullen wij dat uiteraard aangeven.

Voor sommigen is pijn ongemak en voor anderen is ongemak pijn. Wij behandelen beide.

ACU Pijnkliniek

Voorbeelden

Voor meer informatie, ga met de muis/vinger over de plaatjes.

Nekpijn

Nekpijn t.g.v. sportblessure, verkeerde houding, etc.

Schouderpijn

Schouder t.g.v. sportblessure, frozen shoulder, etc.

Buikpijn

Pijn in de buik of onderbuik t.g.v. prikkelbaardarmsyndroom, PMS, maagpijn, etc.

Rugpijn

Pijn in de rug of onderrug t.g.v. sportblessure, verkeerd tillen, operatie, etc.

Knie/heuppijn

Pijn in de knie/heup t.g.v. sportblessure, slijtage, operatie, etc.

Hoofdpijn

Pijn in het hoofd t.g.v. burnout, PMS, migraine, etc.